«У Київському науково-дослідному інституті теорії та історії архітектури розроблені основні принципи монументальної пропаганди лівобережної частини міста Дніпродзержинська. В основу цього плану лягло ідейно-тематичне зонування міського середовища. Хоча зонування і передбачає диференціацію ідейно-естетичних засобів залежно від типології архітектурних споруд, воно є системою достатньо гнучкою, що дає можливість при домінуючій темі тієї чи іншої зони, яка визначає основний ідейно-художній зміст і архітектурно-композиційні особливості конкретного району забудови, застосовувати також інші теми. Назви вулиць і площ – своєрідні ключі до розкриття теми зони. Зонування за таким принципом підкреслює основний задум проектування нового міста як єдиного архітектурно-художнього ансамблю, невід’ємного від старого міста з його славними бойовими і трудовими традиціями. Здійснення цього плану є важливим завданням громадсько-політичного, ідейно-виховного значення. Роль художника в цій роботі дуже відповідальна. Вона аж ніяк не применшується заданістю теми, бо талановитий митець у кожному конкретному випадку може знайти індивідуальні пластично-образні рішення».
Велігоцька Н. Сучасний монументальний живопис // Образотворче мистецтво. – 1980. – №4.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.